Ochrona danych osobowych

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach praktyk i staży odbywanych w KPP Oborniki

KLAUZULA INFROMACYJNA

DLA OSÓB ODBYWAJĄCYCH PRAKTYKĘ/STAŻ

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach praktyk i staży odbywanych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach (udostępniona w obiekcie, w indywidualnych sprawach oraz na stronie internetowej i BIP komendy).

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urzędowy UE L 119 z 04 maja 2016) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji
    w Obornikach z siedzibą przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 54 w Obornikach
    6
    4-600;
  2. Inspektorem Ochrony Danych  jest Alicja Kasperek, - kontakt:

tel. 47 7724260,

e-mail: iod.oborniki@po.policja.gov.pl

pisemnie na adres siedziby Administratora, z dopisikiem na kopercie „IOD”

w czasie nieobecności Joanna Urban

tel. 47 7724321,

e-mail: joanna.urban1@po.policja.gov.pl

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  1. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikający
    w szczególności z zawartej umowy, na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO;
  2. wykonania umowy, jeżeli jest Pani/Pan stroną takiej umowy zawartej
    z administratorem bądź jego przedstawicielem prawnym oraz do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO.
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy o odbywanie praktyki/stażu oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej
    z zawartą umową, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami.
  2. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
  1. dostępu do treści swoich danych,
  2. sprostowania danych,
  3. usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania danych, w sytuacjach przewidzianych prawem.

 

Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony w formie pisemnej osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Obornikach lub przesłany za pośrednictwem Poczty (z dopiskiem na kopercie „IOD”) albo za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Adiministracji Publicznej (ePUAP).

  1. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  2. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, kontakt ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: iod@uodo.gov.pl,
  3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
  1. obowiązkowe, jeżeli zostało to określone w przepisach prawa;
  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub ma na celu zawarcie umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji czynności urzędowych lub niezawarcie umowy.
  1. Podane dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Oświadczam, że zrozumiałam/em i akceptuję:

…………………………………………………………..

                                                                                                                                                                     data i czytelny podpis

Metryczka

Data publikacji : 25.06.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Osoba udostępniająca informację:
Izabela Leśnik KPP Oborniki
do góry